tjooo

hej jag har nt bloggat så här är min helg ↓ :)
fredag ( räknas som helg :P ) jag elin pch elly skulle sova
i tält på ellys tomt och när vi skulle sova så hörde vi värsta
ljudet !!!!!!!!! asså värsta jag någonsin hört typ det lät typ som
en arg , ledsen och galen hund i en mega megofon !!!!!!! jag ba vaa faan
e de de e ju ingen hund !!!!!!!! men sen kom elly på att det var ett rådjur ..phuu!!!!
så här låter det fast tuuusen gånger högre ock läskigare ( jag hittade ingen bättre ) http://www.youtube.com/watch?v=gFZMqa2CLp8 .
.
.
lördag : jagh elin och elly var och shoppa i liljeholmen och jag köppte 3 linnen
:) och sen stanade vi vid en rolig björk.... :P sen gick vi hem till mig och tog lite skoj fotton :))
.
här e linnena (..stavning )
// the corrizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0