yeeees

hej hej nu e jag jätte glad för jag har taylor swifts autograf !!!
och föresten sorry för dålig uppdatering ska bättra mig :) men iaf
så har jag ju precis köpt en ny mob och i början hittade jag små fel men pappa
uppdaterade den så nu är den bra fast den har ingen radio men pappa försöker att
fixa det med :Pmen det enda som är synd är att den har dåliga batterier :(
men jaja nu ska jag iaf skriva om brunei ( mitt land ) :( hej hej <3333
bevis på att den e äkta ( SER EXAKT LIKA DAN UT ) oj råka skrivva men kaps lok :P
puss /// corre corre

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där med batteriena beror på att du inte laddade mobilen när du fick den om du skulle ha gjort det så skulle det vara bra batteri

2011-03-24 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0