Utkast: Mars 7, 2011

ta fram din mobil o gå in på inkorg. skriv upp första meningen.

1. Vad skulle du säga om din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig
slutar nu, klär på mig & går hem jag ska ju på möte i stan

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis
aaaaaaa

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss??
haha                                                                                            ( hemskt )

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
är du vaken ?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
god natt å sov gott                                                              (haha jag fuska faktiskt inte !! )

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
är hemmd natt och sov gotta dd ska till forum

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
test !

8. Vad vill du höra mest av allt
nej !!!!!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
kommer ni hem halv nio oj vad mycket vi är hemma sju

10. Din romantiska replik?
har ni haft det bra

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
bra!!



haha tack esther, jag hitta den på hennes blogg→ Esther <33

// corinne 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0