phuuuu,,, ( YEEEEEESS )

HEJ ALLA !!! corinne här och jag har hittat ellys "raderade" text <3  ↓
äntligen har min kusin åkit hem men aså hon är inte jobbig men om man är med henne 6 h, så tröttnar man.
när jag vackna så var kl 9 typ sen dusha ja och stellde kl på 11:00 och satte jag mej vid datan. sen blev kl 11:00 och jag gick till mamma vi åkte till toreskälberjet=stava fel men typ som skansen,ja ja där var hon mest tyst förutom när vi gunga och det var vel okej. på vägen hem var hon gätte glad för vi skulle leka? men jag var skit tröt, men gorde som hon sa=(inte ledsen),sen skulle mamma till en kompis kl halv 7 men då var dom försenade och ringde kl 18:15,, hej vi står och väntar på Tunelbanan, mamma blev SUR hon hattar att inte passa tider XS,,ja ja sen kom dom kl
19:00 och mamma sa ja då kan du elvira åka med (dom bor nära) och jag ba ok, min kusins föreldrar hadde inte ätit så vi åkte till pizze-rian 20 min, och jag och henes mamma prata med henne i bilen och hon sa typ jag är hungrig, men vi har typ ätit makaroner och köttbllar och då sa hon åå ja är jette mätt, sen fick hon en stor semla och den åt hon inte ens upp. sen fråga mamman vad det fans för jur på (skansen) och hon sa bara en kanin och sen fråga maman om det var kul men hon bara NEJ SLUTA PRATA! ja sen åkte vi hem och jag vinka utan för fönstret men hon bara stira.INTE LITE EGO??????????????eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0