buhuuuu :(

hej hej !!
i natt när jag skulle sova ( och hade blivit av med lössen )
så tänkte jag att det kulle bli kul att träffa kompisarna igen.
men sedan så vaknade jag mitt i natten och hade drömt något om
bloggen och att allt snurrade..men sedan så kände jag verkligen att
allt snurrade eller åtminstone att jag mådde illa så jag vinglade mig upp
och skrek på pappa att han skulle hämta en hink och sedan gjorde jag något
som ni inte behöver veta..... så därför är jag inte i skolan idag ( magsjuk alltså )
så här känner jag mig nu ↓
ush ush // hatar att spy :P

Kommentarer
Postat av: Esther <3

Stakare :( <3 Krya på dig <33

2011-01-28 @ 15:32:24
URL: http://prettyesther.blogg.se/
Postat av: corinne

taaaack <33

2011-02-04 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0