test: vem e du i twilight

  1. hur beskriver du dig ?
a) sprallig, glad å energirik
b) snäll, bered på att offra dig och skojar lite
c) snygg och självmedveten
.
2. vad gillar du att ha på dig ?
.
a) förssöker att inte ha samma kläder så mkt
b) mjukisar typ..
c) det måste vara snyggt och sitta perfeckt !
.
3. vad gillar du att göra på fritiden?
.
a) fixa med saker med saker va med nån kommpis
b) jaa..vara med dom gammla vanliga vänerna
c) fixa till mig själv ofc!
.
4. vad gör du om du vaknar med en stooor tova ?
.
a) jaa jag försöker väll fixa tillden så gott det går
b) försöker dölja den
c) det brukar nt hända mig men om så skulle jahg fixa till det, kosta vad det kosta vill !!
.
5) hur vill du bo ?
.
a) stoort hus med mkt utrymme
b) njaa bryr mig nt men med den jag älskar
c) lyx lyx lyx och ett stoort smink bord !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.svar : a) = alice cullen
b) = bella cullen
c) = rosalie cullen
// av coriinne <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0